09 november 2018

Underhållning för SPF Seniorerna i Västervik

Jag blev inbjuden att hålla i en stunds underhållning för SPF Seniorerna på Västerviks Hotell & Konferens under ett av deras månadsmöten.
Det var en stor skara seniorer som samlats för ett månadsmöte, Bla var det information om bibliotekets verksamhet. Efter kaffet var det dags för mig att kliva upp på scenen för att avsluta mötet med lite lättsamma melodier och lite allsång.
Jag sjöng följande sånger:
Calle Schewens vals
Någon att hålla i hand
De' ä' dans på Brännö brygga
Hönan Agda
Visornas stad (Egen sång)
En kväll i juni
Säg inte nej
Kärleken och vinden
Den kaxiga myran
Jag hade en gång en båt
I natt jag drömde.
Stort tack till Jonas Eilersen som ställde in ljud och visade hur mixern fungerade, och stort tack till SPF Seniorerna som bjöd in mig.


Inga kommentarer: