03 februari 2015

Premiär för Musikträffar på Västerviks Dagcenter

Det var premiär för musikträffarna på Västerviks Dagcenter.
Vi träffades i matsalen där det finns en oerhört stor hörnsoffa, där får många plats.
Det blev en väldigt fin stämning direkt och man kände sig verkligen välkommen.
Jag sjöng låtar efter eget huvud och även efter publikens önskemål.
Jag kan inte lägga ut bilder från dagen p.g.a. min tystnadsplikt, vilket är synd för det var en härlig publik som både lyssnade, klappade och sjöng med.
  • Ett urval av dagens melodier:
  • Lyckliga gatan
  • Lille katt
  • Du käre lille snickerbo
  • Fattig bonddräng
  • Bara om min älskade väntar
  • Rötter
  • Den kaxiga myran
  • Hönan Agda
  • Anna och mig
  • Fritiof i Arcadien
  • Teddybjörnen Fredriksson
  • I natt jag drömde
  • Jag hade en gång en båt
  • Sommarkort

Inga kommentarer: