12 november 2015

In the ghetto i Västervik och Gamleby Dagcenter

På Västerviks Dagcenter så var det inte många deltagare i början, många var nämligen i Gamleby och hälsade på. Efter halva tiden så droppade de flesta in och vi fick till lite tryck i matsalen.
I Gamleby satte de mig på det hala hela tiden och önskade melodier som jag antingen inte kunde eller inte hade med mig. Nu ska jag ta fram Den odödliga hästen, Halleluja, Jag vill ju va som du och Ont, det gör ont till nästa gång. Vi av slutade med Varm korv Boogie, då kom en kille som är rullstolsburen igång så jag trodde han skulle välta ett tag.
En del av visorna vi sjöng:
In the ghetto
Dagny
Margareta
Igelkottaskinnet
Jag hade en gång en båt
I natt jag drömde
Jag vill ha en egen måne
Halleluja
Varm Korv Boogie
Snabbköpskassörskan
Sjösala vals

Inga kommentarer: